Jdi na obsah Jdi na menu
 


co se dělo dál

6. 6. 2007
Jelikož se čekalo stále na finanční dotaci, práce se rozjely velmi pomalu. Se synem jsme trávili v garáži každou volnou chvilku. Každá volná koruna se vložila do kupování nových dílů a součástek. Se synem jsme obrousili celou karoserii, opravili korozi. Uvnitř kabiny byla vyměněna přední sedadla tzv. lavice za sedačky z bavoráka, byl vyměněn obrovský volant za menší z Fiatu, vyměněna palubovka, dále bylo uděláno nové čalounění dveří. V motorovém prostoru došlo především ke kompletnímu vyčištění, výměně ručního startéru za elektrický a byla provedena barevná úprava motoru. Byly vyrobeny nové výfukové svody a nové výfukové potrubí, které se již ve starém provedení rozpadalo. Také disky byly vyměněny za širší a pneu bylo osazeno Continental 195/65R15. Zadní čelo v místě pro spz byl zavařen výklenen, čelo zahlazeno a značka se posunula trochu níž na zadní nárazník. Celá karoserie byla opatřena základním nátěrem. A stále se shánělo a shánělo. Vše nové bylo pečlivě ukládáno v garáži. To trvalo dlouhých 5 let až do roku 2005. V květnu 2005 konečně došly tolik očekávané finance a mohli jsme se pustit do generální rekonstrukce.
 

Náhledy fotografií ze složky co se dělo dál

 

 


Archiv

Kalendář
<< červenec / 2023 >>